Så här gör du en Reklamation

Uppdaterad

Behöver du reklamera din vara? Här kan du läsa om dina rättigheter till att reklamera din vara hos oss: https://padelspecialisten.com/reklamation/

Så här gör du en reklamation hos oss:

1. Skicka ett mail till oss på info@padelspecialisten.com med en kort beskrivning av hur skadan eller defekten har uppstått på din produkt.

2. Ange ditt ordernummer du fick på din beställning och “REKLAMATION” i ämnesraden för snabb hantering av ditt ärende.

3. I samma mail önskar vi att se skadan/defekten med 3-5 bilder där man (1) tydligt ser skadan, (2) rackets övriga skick och (3) bilder som visar hela produkten, en bild framifrån och en bakifrån på vardera sida av racket.

4. När vi mottagit din reklamationsförfrågan hanterar vi ärendet inom 48h vardagar och återkopplar till dig så omgående vi kan.

5. Om reklamationen blir godkänd av oss, kommer vi att mejla dig en retursedel så du kan skicka tillbaka den skadade varan till oss. 

6. Du får antingen tillbaka dina pengar, eller byta till en annan vara.
 

Guide taggad med: Reklamation
warning Created with Sketch.